kolo

Začal jsem hodně jezdit na kole. Nevadí mi, že prší. Prostě si poslední dobou potřebuji vyčistit hlavu, chtěl bych, aby se o mě nezajímalo tolik slečen, jako o cyklistu ale jako o muže. Pořídil jsem si nové kolo, co je sice sportovní, ale nevypadá jako sportovní. A kvůli počasí jsem si koupil takové ty barevné cyklistické dresy, které nosí cyklisté hlavně na pelotonech. S oholenými chlupy na nohou, roto, aby po nich mohly vypouštět moč. K cyklistickému vybavení jsem dostal jako dárek zdarma i žluté brýle, proti hmyzu a zrnkům prachu. Paráda, i když vypadám profesionálně, profesionálem nejsem.

Jezdím na kole do práce a z práce. hodinu tam a hodinu pět, je to celkem 28 kilometrů. Cestou míjím mnoho obchodů lidí. Jezdím třeba i kolem půjčovny peněz Ferratum. a Nejhorší ze všeho jsou taxikáři. Nepochopím, proč jezdí v pruhu vyhrazeném pouze pro autobusy a proč mají srandu z toho, když mohou strašit cyklisty pěticentimetrovou vzdáleností mezi jejich autem a kolenem cyklisty.

 

 

 

Napsat komentář