I v kuchyni se dá šetřit

To už říkala moje babička, že nejvíce ušetřit se dá na jídle. Něco na tom bude. Neznamená se odbývat rohlíky s paštikou, ale dávat si pozor na to za co nakupujeme a co nakupujeme. No, na rovinu nejsem zrovna příznivcem toho najíst se hodně, za málo a nekvalitně. To si radši připlatím.rohlik

Nemusí však být posvícení každý den. Jídlo si chystám doma, denně si svačinu nenakupuji v krámku na rohu a je to znát. Taky jsem ubral sušenky a podobná lákadla. Potěšila sice můj mlsný jazýček, ale vyprazdňovala peněženku. Pomalu ale přece. A když si denně nedáte sůšu za 6 nebo 8 korun, za měsíc to máte dobrých 150 ušetřených. A na ulici je nenajdete. Navíc, konáte dobro pro své zdraví!

K večeři si nevařím nic extrovního, ale snažím se navařit tolik, aby mi to dalo na večeře dvě. Jednu dnes a ještě na zítra. Když se celý den v shonu odbýváte tak alespoň večer něco teplého do žaludku třeba.

A všechno pěkně do ledničky i chleba, aby déle vydržel. To mi poradil kamarád, jež je z Turecka a tam to prý hospodyně běžně dělají. Tak proč to nezkusit? Když mi to ušetří pár kaček…shutterstock_96312791

A jak vy hospodaříte? Podělte se také o zkušenosti.

Napsat komentář